Sebelum Saya Penjamkan Mata
22 Sep 2012, ϟ 0 shout(s)

Awak ... ingat lagi tak kata kata saya ? Saya ingin jadi bintang yang selalu terang di atas langit sana . Awak ingat kan ? Dan awak pula pernah ckap yg awak nk slalu ada dengn sya sbab awak nk jd bulan :) Awak tahu knpa sya nk jd bintang ? Supaya kasih sayng sya trhadap awk tk prnah brubah malah smkin brtmbah seperti bintang-bintang di langit . Sya jga mahu slalu ada utk temani awak di saat awk sdih , gmbira mahupn awk sakit . Hari ni sya gmbira sngt sbb awak jnji nk jmpa sya . Sya nk pkai cntik cntik , biar awk ingt muka sya dan hidung yg awk suka trik ni . Sya rndu sngt dkat awak , sya hrap awak pn rindukan sya :) Best sngt sbb dapat jmpa awak & dpt lpaskn rndu ni . Awak :( mna la awak ni , lma sya tggu tau . Risau di buatnya , kata dah smpai tp tk nmpak rupa pun . Sya call awak , awak tadak jgak . Tiba tiba ja awak muncul dpn mta sya , trkjut sya di buatnya . Tp best lgi bila dpt hdiah tu . Tu la hdiah yg sya tak dpt lupakn , iaitu senyuman manis awak :) Hti sya lega sngt bila lihat snyuman awak tu . Trsa awak sdang bhgia . Sya pn turut gmbira . Tpi nnti bila sya sakit , awak jangan hilangkn snyuman itu . Sya nak slalu lihat snyuman awak . Tu sja hdiah yg brhrga buat sya . Saya sayang awak sangat sangat . Sya happy sgt awak dpt luangkn msa dgn sya wlaupn skejap . Andai awak tnya apa lagi hdiah yg sya ingin kan . Sya psti akn jwab , sya nk awak hdiahkn sya spasang baju kurung wrna putih . Tk pyah yg mhal , murah pun dah ckup . Sblum sya nak blik , sya trsa nk tatap muka awak yg comel tu puas puas , takut takut nnti sya tk dpt tgok awak lg . Bas dh smpai , awak trik tgan sya . Awak bwa sya lintas jlan . Syang jga awak kt sya kan ? Saya nmpk satu kereta dgn laju mnuju arah awak , sya lpaskn tgan awak & tolak awk ke tepi jlan . Kereta tu terus langgar sya . Msa tu sya dh tk mmpu nk buat apa apa melainkn dgar suara awak mnjerit . Msa ini la awak yg akn dtang jmpa sya dn lihat sya trbaring . Skrg sya dh tk nk mtak awk hdiahkn sya snyuman mahupun baju kurung tapi sya nk awak hdiahkan sya Al-Fatihah . Awak , sya sngt hrgai pmberian awak , jadi di hari kematian sya . Sya telah di pkaikan baju kurung putih yg awk hdiahkn dlu . Awak , sya akn pkai bju ni slamanya :') Bila org letak sya bwah papan , awak jgn menangis ye . Sya hnya mmpu mlihat dan mmbyang apa sja yg mgkin brlaku trhdp diri sya mhupn awak . Tpi jika brlaku sbegitu , awak jgn ingt sya tk sayang awak . Saya sayang sngt sngt . Jd , slgi sya msih brnafas ni . Sya nk slalu nk bhgiakan awak . -Muhammad Faiz Bin Zainol-


Terima Kasih :) Nanti Baca Lagi :*

new past



Credit

Skin Made By : HafizZulkafly . Edit by Nr.faeza . Others Help :