26 Oct 2012, ϟ 0 shout(s)


PENGORBANAN CINTA :-

" saat kita mempertahankan hubungan kita yang memang sudah ada di ujung jalan . tapi demi DIA , kita rela tersakiti asalkan hubungan kita bole tetep berlangsung "

" saat kita merelakan orang yang kita cintai untuk orang lain , karena memang cinta tak bole dipaksakan "

" saat kita tetep menanti orang yang sudah menyakiti n membuat kita nangis , karena kita tau kalau kita memang tak bisa MEMBOHONGI HATI kita yang masih CINTA DIA "

" saat kita MENINGGALKAN hal-hal / hobi kita , cuma untuk orang yang kita CINTAI , karena kita ingin dia senang sama perubahan kita "

" saat kita tersenyum untuk DIA , walau kita tau dia cuma akan tersenyum untuk ORANG LAIN yang dia cinta , BUKAN untuk kita "

" saat kita MAU MENERIMA orang yang kita cinta , dari kurang hingga lebihnya "

" saat kita tetap SETIA buat orang yang kita cinta , walau banyak godaan yang datang "

" saat kita rela untuk melakukan apa saja untuknya , walau kita tau itu akan menyakiti diri kita sendiri "

MASIH BANYAK hal-hal lain , yang mungkin tanpa kita sadari juga termasuk pengorbanan cinta .

kerana pasti , secantik , seensem atau se SEMPURNA apapun kita , pasti pernah mengalami yang namanya pengorbanan cinta . karena PENGORBANAN CINTA adalah bagian terpenting dari KETULUSAN HATI kita :)

:) e2 jaa yg fafa nak share dekad korang for today :)
hargai kekasih korang selagi dia ada oukep :) bercinta . bercinta juga . for spm candidates thue . jgan lupa 5/11 ny time untuk kyta berperang habis habisan oukep :) Good Luck For Students SPM .
for my syangs muhamad faiz . mmg lha kyta kerap gaduh buat masa skunx . but , engad ., kyta gaduh bukan bererti kyta dah ad d perhujung hubungan kyta ouke . selagi kyta boleh pertahankan hubungan kyta , kyta pertahankan oukep . soe sbb skunx kurang lyan biey . wuhuuu ! for me SPM penting :D so , sabaa oukee . habis SPm jia . Kau kan ku layan seperti RAJA ! Whahahahaha : ) btw, soe sesanad sebab tiap-2 hari gaduh n beby tana mengalah terus dengan biey . hehehe . thnx sebab sabar dengan beby n bnyak mengalah dengan beby . I Love You :))
woupszzz ! terjiwanx pulok dekad sinie . soe ouke kawan-2 . oh oukey . btw , sampai kat sinie jiaa ouke . HARGAI PACAR ANDA :D bye :))


Terima Kasih :) Nanti Baca Lagi :*

new past



Credit

Skin Made By : HafizZulkafly . Edit by Nr.faeza . Others Help :