cerita kami :)
25 Nov 2013, ϟ 0 shout(s)

hi kaum adam hi kaum hawa :) assalammualaikum semuaa :) lamaa takk berblog nii .. so sapa yang rasaa nakk stay sini tayahh ada niat nak mengutuk ap-2 k . klo rasaa ad niat sebegitu dipersilakan berambus cepat-2 . tambah dosa jaa adik abang kaka :) maaf . cerita yg aku nak cerita ni semua nya tentang aku . tada kait dengan cerita sesapa pon . so mohon jangan #copypaste . ok maaf . :D
` Before awak tinggalkan someone , ingat balik macam mana dulu awak dapatkan dia . Susah atau senang ? Kalau senang dapatkan dia , okay senang lah awak lepaskan dia . Kalau susah dapatkan dia . Tak rasa rugi kaa dah usaha then nak tinggalkan macamtu jaa ? Think backkkkk :)
pada mulanya aku dengan dia hanya sekadar manusia yang tidak mengenal antara satu sama lain . mulanya pada aku berumur 12tahun hanya pelajar sekolah rendah :) *budak-budak lagi* . balik sekolah saja aku mesti akan ronda dengan sepupu aku *lelaki yea* umur sepupu aku 11 tahun . aku hanya tua dia setahun . kami terlalu rapat . sampai kan semua orang cakap kami bercinta . hahaha *gelak jahat* nami aku faeza n sepupu aku faiz . see ? hahaa . yaa ! memang mak bapak kami rancang pun nak bubuh nama tu kat kami . kalau tidak umur aku sama laa dengan sepupu aku tu . 6.1 tarikh sepatutnya aku keluar dari perut mak aku dan sepupu aku 1.6 . see ? bertapa sweet nyaa . KAHKAHKAH *jangan marah* disebabkan aku nak sangat keluar awai . so 27.12 aku keluar . jadilah umur aku tua setahun dari dia . but ! nama tetap samaa kann :) btw , bukan ni yang aku nakk story kan . masa aku umur 12 tahun aku ada lah suka dekat sorang mamat ni kann . *kecik kecik dah gatai* mamat tu plak kawan sepupu aku . haishhh ! memangg senang la kan ? hahaha . tapi apa kan daya dia milik orang . tak dapat mamat tu dapat kawan mamat tu *syafiq* . hahahaha . sokeyh-2 . sampai aku masuk form 2 aku still suka kan mamat tu . tapi aku tana kacau dia n gf dia . lagi pun dia pon tatau aku ni suka kan dia :) sokeyh . masuk form 3 . aku lupa dah mamat tu . bukan lupa . malas laa nakk fikir . aku fikir PMR . :) yelaa . masa tu pun aku couple dengan mamat lain kann . siapaa ? haha . biarlah rahsiaa :) *sat boypren mara sebut nama detu* ok . naik ja aku form 5 . asyik dok couple single couple single . single laa dlm bapaa bulan mcm tu . bukan ap . semakk wei nakk couplee ! dengan spm semuaa -.- huhh .. ada satu hari tu . buka fb then tgok fb mmbe aku ad gaduh-2 . hihi :D tgok si laki tu . siapakah gerangan yang membuat kan kaum hawa gaduh ? hahahaaaaaaa .. usha mia usha . aishh mamat yg masaa duluu kala aku suka tu . aiyoyoyo . muncul balik mamat ni . kihkih :) sokeyh laa . malas dah naa fikir pasal mamat nyotnyot ni . hihihi . then dok esok tu mamat ni add aku kat fb ! adehhh -.- tapala . approve jaa laa . then ta layan pun dia antaq chat semua . eeeee ! malas laa . hahahaa :D ta layan k tak layan . esok nya plakk . mata pon taa naa tutup . cekang mata sampai kol 3 pagi . ayoyoyo . fb jaa la time tu . fb mia fb . chat mia chat . naik laa chat si mamat ni . hm . kesian la plak dari smalam dok anta *HI* kikiki . layan p la sait . hahaha . layan sait . gedik detu ajak aku kuaq . nak tgok dialog diaa ? hahahaa . ayat diaa cmni jaa . * jum kuaq * hahaa . aku ckap tana . dia mia dok ajak kuaq . k aku pon kuaq la sait . dia ambek depan rumah . kuaq p laa nan diaa ronda sampai tatau na p mana. dok esok tu kuaq lagi . dan hari hari seterusnya pun kuaq . sampai da sampai waktu nyaa . mamat tu minta couple . hmm .. berakhir lah status aku sebagai SINGLE :) hmm .. masa seminggu couple tu . aku taa caya dia sangat . sbb ramai ckap dia playboy . aku pon tana laa harap pape sagt kat mamat ni . hmm . tapi aku silap . aku silap nilai dia . hmm .. malam-2 sllu OTP w/ him .. aku crita dari first cmna aku suka dia . dan dia pon ceta yg dulu pon dia suka kan aku sbb dia sllu nmpak aku rronda-2 w/ sepupu aku .. hmm . sbb tu dy add akuu . okk . sebenarnya kami sama sama suka ., juz ta kesampaian , hmm . alhamdullilah . sampai sekarang hubungan kami berkekalan . walaupun selalu gaduh . selalu break . then couple balik . kami still bersama . hmm . abah dia ada ckap . if dia betul-2 suka kan aku . abah dia naa datang meminang aku . hmm . bukan tana . juz kami still muda . myb terlalu awal bagi kami . biar lah kami enjoy duluu . mmg laa benda tu baik tapibuat ap kawin awai thenn nnty cerai sbb dua-2 naa enjoy la ap la kann :) skunk dia pon lagi berapa paper lagi nak abis SPM . biar dia kejar cita-2 diaa duluu . katanya seblum kawin dengan aku dia nak cari RUMAH KERETA semua tu . biar nnti kami senang dan bahagia :) biar lah diaa capai semua tu duluu .. btw ramai ckap yg aku hanya pandang PARAS RUPA diaa HARTA diaa . okk .cmni laa k .buad ap aku nak pandang semua tu ? klo aku pandang paras rupaa . biar aku cari yg lagi kacak dari yg skunk . harta ? buad ap aku nk kejar harta ? family aku dah mampu bgy apa yg aku nak skunk buad ap aku nak kejar harta dia kan ? matured laa wei !! yaa aku tahu ramai popuan yg kejar-2 kan dia . i don't care ! aku percayakan dia . aku still boleh pertahankan hubungan kami . so ? tak kesah sgt la kan :) siapa lelaki tu ? hahaaa .
syg .. thnx sebab hadir dlam hidup bby . thnx sbb dah bahagiakan bby . thnx sbb bertahan dgn perangai bby . bby tahu bby ngada-2 . tapi abi boleh tahan dgn bby . thnx sgt syg . bertapa sygs nyaa bby kat abi . hanya tuhan jaa yg tahu . myb abi bkn yg pertama dalam hdup bby . bkn cinta pertama bby . tapi bby harp abi laa yg terakhr dlm hdup bby k sygs . ingat sebelum abi tnggalkan bby . ingat bertapa susahnya abi duluu nk dapatkan bby . bertapa banyak nya kenangan kita . walaupun baru setahun 5 bulan kita bersama . itu semua tak penting kan sygs . yg penting hati abi . hati abi ada untuk bby sorang ja kan sygs :) mcm mna pun kita . kita dua jaa . susah senang kita dua tanggung kan syg ? harap sampai bebilaa kita still bersama k syg :) iloveyou :*
ni laa lelaki yang dah curi hati akuu pada 05.06.2012 / sabtu .. dia jugaa laa yg dah jaga aku sepanjang aku gaduh dengan family aku . thnx jugaa untuk family dia sebab boleh terima aku boleh faham aku semuaa :) thnx sygs .. MUHAMAD FAIZ BIN ZAINOL . aku sayang hang rindu hang dan cinta hang hingga jodoh kitaa dah tada :) hope kita kekal k syg . aminnnn :)


Terima Kasih :) Nanti Baca Lagi :*

new past



Credit

Skin Made By : HafizZulkafly . Edit by Nr.faeza . Others Help :