1 Sept 2015, ϟ 0 shout(s)

kau tahu tak perasaan someone bila dia dah bersusah payah susah senang dengan someone then satu hari someone tu tggal kau mcm tu ja . like tada hati perasaan . dia buat kau mcm sampah . bila elok dia kutip dia jaga , then bila dia dah dpat yg baru dia buang kau mcm kau tu tak da makna apa-2 . kau pernah kenal dgan someone yang pentingkan diri ? pernahkan . sakit hati kan ? yes i know , aku tak dalah cantik mana pandai mana , nak kata mcm princess tu mmg tak la . aku ni tada apa pon weyh . aku ada hati aku ada perasaan yg takkan sama mcm org lain . aku teringin gila nak bahagia mcm org lain . nak tgok jga diri aku ni bahagia . tapi tak pernah pun dpat na rasa . siap kena bang mcm sampah lagi . mmg patut pun kan . dah la kena buang family lepas tu org yg aku harap ada dgn aku time mcm ni dia pon buang aku . rasa dia weyh sakit sgt . tuhan ja yg tahu apa aku rasa . aku ni mcm tada life ja . aku just nak perhatian weyh .. aku just nak org ambik brat psal aku . susah sgt ka ? kenapa bila dgn org lain dia boleh risau dia boleh care . knp aku taleh ? aku yg ada waktu dia susah . aku yg ada waktu dia sakit jatuh smpai bangn semulaa . aku weyh yg ada . tapi ni balasan dia ? ya allah , akhirnya doa ibubapa aku spaya aku ta bahagia dah termakbul . sakit nya aku , aku dah rasa . menyesal dah tak guuna . apa pon aku just nak ucap terima kasih sbb pernah datang dan pergi :) thank for everything ..


Terima Kasih :) Nanti Baca Lagi :*

new past



Credit

Skin Made By : HafizZulkafly . Edit by Nr.faeza . Others Help :