:')
7 Oct 2015, ϟ 0 shout(s)

perempuan jijik ? tahu makna perempuan jijik ? sakit hati tak bila orang yang hang sayang cakap
aku boleh dapat perempuan yang lagi elok . perempuan jijik mcm hg aku tak heran
apa perasaan hampa ? depan mmbe hampa dia ckap mcm tu . malu tak wey ? sebab sepanjang hidup aku dgn dia aku tak pernah burukkan dia depan mmbew aku . aku selalu cakap yg baik-2 . sebab ap ? sebab bagi aku dia paling special . bagi aku dia paling istimewa . tapi bila gaduh mcm ni . kenapa semua nmpk buruk aku ? kenapa aku ? kenapa aku sllu dimalukan ? aku memang tak patut dapat kebahagian ka ? aku kena buang keluarga , aku tada kasih sayang keluarga . kenapa hidup aku mcm ni ? kenapa aku ?
ya allah , jika satu hari aku dah giveup dgn hidup aku sendiri , jika satu hari aku dah penad dgn hidup aku , aku mohon kau jaga lah org yg aku sayang , kau jagalah orang yg paling aku sayang . kau berilah dia kebahagiaan yg dia inginkan . kau berilah dia hidup yg dia inginkan selama ni . aku dah penad . aku dah cuba yg terbaik . aku dah cuba buat dia bahagia . tapi aku nampak yg dia tak pernah bahagia dgn aku .
bie .. bby tahu bby tak sempurna , bby tahu bby jahat . tapi sepanjang bby hidup dgn biy , bby tak pernah rasa menyesal sikit pun . bby tak pernah rasa penad dgn ego biy , panas baran biy , tak pernah penad layan kerenah biy . bby tak pernah menyesal dpat
boy yg panas baran mcm biy . you know what ? i really-2 love you . if one day bby dah giveup dgn relay kita . bby harap biy jaga diri biy mcm bby jaga biy . bby harap biy cari popuan lain yg boleh faham biy . yang ta jijik mcm bby . yg tak kaki jantan mcm bby . you know what , bila bby dah besar ni . bby dpat belajaq satu perkara . hargai orang yg kita syang . and bby dah sedaq . bby kena berubah . bila bby berubah , bila bby dah setia knp jadi cmni ? knp bby yg sllu diperselahkan ? knp biy ? salah bby ka ? bby tak berhak bahagia ka syg ?


Terima Kasih :) Nanti Baca Lagi :*

new past



Credit

Skin Made By : HafizZulkafly . Edit by Nr.faeza . Others Help :